wtorek, 19 kwietnia 2016

Wegańskie placki owsiane


Jak część z Was zapewne pamięta nie lubię smażyć. Dziś jednak, po kilku nieudanych próbach z plackami pieczonymi w piekarniku, postanowiłam te zrobić na patelni.  Jest to super prosta i smaczna propozycja śniadaniowa. Można je podać na wiele sposobów np. z owocami, konfiturą, masłem orzechowym, nutellą, miodem, jogurtem, syropem i z czym Wam tylko przyjdzie do głowy.

składniki:
-2 szklanki płatków owsianych
-1 dojrzały banan
-1 szklanka wody
-olej do smażenia (u mnie kokosowy)

Do suchego naczynia miksującego wrzucić płatki owsiane i zmielić je na mąkę przytrzymując przycisk turbo przez 5 sekund.

Dodać banana, wodę i zmiksować 30s/5poz.

Smażyć na rozgrzanym oleju, przez parę minut na każdej stronie.

Z podanych proporcji wyszło mi 8 placków.

1 komentarz:

  1. Pyszne!
    Dodałam do masy gorzkiej czekolady,
    Podałam z dżemem truskawkowym (domowej roboty):)
    S.

    OdpowiedzUsuń

Dodaj zdjęcie wpisując jego adres tak: [img]ADRES-ZDJĘCIA-TUTAJ[/img]