piątek, 29 stycznia 2016

Sos brzoskwiniowo-musztardowy



Dorwałam się wczoraj do książki Thermomixa TM5 szukać inspiracji. Sfotografowałam prawie całą. Dziś na szybko zrobiłam sos z brzoskwiń (z puszki) i musztardy bo byłam bardzo ciekawa smaku. Nie zawiodłam się - jest dobry! Leciutko zmodyfikowałam oryginalny przepis a w sezonie spróbuje wykombinować coś ze świeżych owoców.

składniki:
-2 szklanki brzoskwiń z puszki
-2 łyżki masła
-2-3 łyżki łagodnej musztardy

Składniki umieścić w naczyniu i rozdrobnić 20s/5poz. Następnie mieszać podgrzewając 5min/3poz/90°C.
Na koniec można jeszcze chwilkę przytrzymać przycisk turbo, żeby sos zrobił się bardziej aksamitny.

Sos podałam z ryżem jaśminowym i kurczakiem ugotowanym na parze. Na pewno sprawdzi się też z pieczenią z indyka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj zdjęcie wpisując jego adres tak: [img]ADRES-ZDJĘCIA-TUTAJ[/img]