wtorek, 23 lutego 2016

Pesto z awokado i pietruszką


Moja dwulatka jest chora. Postanowiłam przyrządzić jej coś smacznego i zdrowego. Janka najbardziej lubi makarony zrobiłam więc "zwierzątka" z zielonym pesto. Do pesto dodałam najzdrowsze rzeczy jakie znalazłam w lodówce - awokado, natkę pietruszki, szczypiorek, czosnek i cytrynę. Z dodatkiem prażonego słonecznika wyszło pyszne. Trzeba jednak jeść od razu po przygotowaniu bo brązowieje. 

Składniki:
-1 awokado
-1/2 szklanki pestek słonecznika
-ząbek czosnku
-pół pęczka natki pietruszki
-pół pęczka szczypiorku
-2 łyżki soku z cytryny

Słonecznik uprażyć na suchej patelni.
Przełożyć go do naczynia miksującego, dodać czosnek, natkę, szczypiorek i rozdrobnić 10s/10poz.

Dodać awokado, sok z cytryny i miksować 10s/7poz.

Podawać z makaronem bądź na chlebie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj zdjęcie wpisując jego adres tak: [img]ADRES-ZDJĘCIA-TUTAJ[/img]